Vores vision
Hos Rejsechefen vil vi være så gode til at skabe personlige relationer til vores kunder, at de end ikke tænker på at købe billetten fra andre eller overvejer at klare rejsen selv.
Vores mission
Rejsechefen kender alle destinationer og får erhvervsfolk og sportsfolk i mål uden omveje.
EKSTERNT
Kunder
Vi booker rejser udelukkende pr. efterspørgsel og har således ikke pakkerejser, hvor vi selv har indflydelsen på rejsen fra A-Z. Men vi ønsker at tilbyde bæredygtige alternativer, hvor det giver mening i forhold til kundens ønske og behov.
På grupperejser, følger vi efter hver rejse telefonisk op på, om alt er forløbet tilfredsstillende og har kunden ønsker i en mere bæredygtig retning på fremtidige rejser, vil det blive noteret til fremtidig brug.
CO2 rapporter
Som kunde hos Rejsechefen tilbyder vi adgang til statistikker, CO2 tal og Duty of Care. Få adgang til jeres helt eget kundeworkspace og vær på forkant med, at I har tal klar til jeres CO2 rapport omkring forbrug på rejser i 2023. Læs mere her!
Destinationer
Alle destinationer er på kundens efterspørgsel. Ved større grupperejser har vi mulighed for at forespørge på bæredygtige hotellet, hvis kunden måtte ønske det.
Samarbejdspartnere
Ved selv at arbejde mere målrettet omkring bæredygtighed, ønsker vi at øge fokus på bæredygtighed og social ansvarlighed, når vi vælger samarbejdspartnere. Etablerede partnere igennem mange år vil få vores bæredygtighedspolitik tilsendt, og nye partnere vil blive vurderet ud fra et fokus på bæredygtighed.
Vi samarbejder kun med partnere, der opfylder det pågældende lands love.
INTERNT
Vi ønsker at sætte mere fokus på bæredygtighed internt i virksomheden inden for følgende områder:
Indkøb
Vi opprioriterer de leverandører, der udviser en bæredygtig adfærd.
Forbrug
Vi minimerer udprint, og printer dobbeltsidet, både for at holde forbrug af papir og omkostningen nede.
Affald
Vi sorterer vores affald i henhold til kommunale retningslinjer, sender brugt IT til genbrug, og har fokus på at undgå madspild i dagligdagen.
Trivsel
Medarbejderhåndbogen er opdateret med gældende regler omkring ansættelse og rettigheder og denne opdateres en gang årligt. (opdateret pr. oktober 2022)
Vi ønsker at være en fleksibel arbejdsplads med hensyntagen til det enkelte menneskes behov og ønsker, hvis muligt.
CSR
3 flexjobbere er ansat, praktikanter tilknyttes når muligt.
Medsponsor
På Team Special Olympics håndboldhold, Ikast, som giver unge udviklingshæmmede mulighed for at gå til håndboldtræning og deltage i diverse turneringer med andre Special Olympics hold.
Værdier
Er beskrevet i vores interne Rejsechefens brandguide, som blev udarbejdet i forbindelse med vores navneskifte i 2022.
Viden
Hver mandag morgen fra kl. 8-9 er telefonen lukket, hvor der afholdes et fælles morgenmøde for samtlige medarbejdere. Her har alle ansatte mulighed for at byde ind med både personlige og faglige emner.
Lene sidder klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål
Lene Overgård
Salgschef
Ansat siden 2018.
Arbejdet i rejsebranchen siden 1987, primært med erhvervsrejser, hvor Lene fra 2009-2018 var indehaver af Herning ErhvervsRejser, som i dag hedder Rejsechefen.
Lene har ansvar for implementering af nye kunder, Key Account opgaver på erhvervskunderne og deltager i netværket i FC Midtjylland og BSH Håndbold.
Lene er desuden ansvarlig for indholdet på vores nyhedsmails, markedsføring samt varetager opgaverne omkring bæredygtighed og er certificeret Sustainability Manager via Travelife.
Søg